Service garantie meubelen

Vera ijcoon

Garantie ijcoon

Alle materialen die ijcoon gebruikt worden met de grootst mogelijke zorg geselecteerd om hoogstaande kwaliteit en een lange levensduur te garanderen. Mocht je geleverde meubel onverhoopt gebreken vertonen, dan vinden we dit heel vervelend. We gaan meteen voor je aan de slag om dit op te lossen. Ook na je aankoop kun je vertrouwen op ijcoon.

Hoe werkt onze garantieregeling?

Bij ijcoon ben je verzekerd van drie jaar garantie op jouw meubel. De datum op het aankoopbewijs is de ingangsdatum van de garantieregeling. Vertoont je meubel binnen twee jaar slijtage of gebreken, dan komen we met een oplossing waar geen kosten aan zijn verbonden. Het gaat daarbij om slijtage of gebreken die niet toe te schrijven zijn aan normaal gebruik. Is je meubel tussen de twee of drie jaar oud en ontstaat er slijtage of een gebrek? Dan neemt ijcoon een derde van de herstelkosten voor z’n rekening. Let op: bewaar het aankoopbewijs dus zorgvuldig.

Is je meubel drie jaar oud of ouder?

Dan kun je helaas geen gebruik meer maken van de garantieregeling, maar we komen je graag tegemoet. Bij ijcoon is het mogelijk om een nieuw, vergelijkbaar meubel te kopen met korting. De hoogte van de korting is gebaseerd op de leeftijd van het meubel:

  • 3 tot 4 jaar oud: 15% korting op nieuwe aankoop rechtstreeks via ijcoon.nl
  • 4 tot 5 jaar oud: 10% korting op nieuwe aankoop rechtstreeks via ijcoon.nl
  • 5 tot 6 jaar oud: 5% korting op nieuwe aankoop rechtstreeks via ijcoon.nl

ijcoon kan deze uitzonderlijke service aanbieden, omdat onze producten van hoge kwaliteit zijn.

Uitgesloten van de garantievoorwaarden zijn:

  • Normale slijtage, beschadigingen en verkleuring van stof, hout en leer.
  • Plooivorming, kleur- en structuurverschillen en overige oneffenheden die behoren tot de natuurlijke eigenschappen van stof, leer en hout.
  • Schade ontstaan door oneigenlijk gebruik, onvoldoende of verkeerd onderhoud of reparaties uitgevoerd door derden.

Aanmelden service

Bij IJcoon ben je verzekerd van een meubel dat gemaakt is van de beste materialen en met de nieuwste technieken. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn met jouw meubel, dan kun je contact opnemen met je verkooppunt.  Om je aanvraag zo goed mogelijk te kunnen behandelen, vragen we om een foto van het totale meubel, een detailfoto toegespitst op jouw uitgeschreven vraag en een foto van het originele aankoopbewijs toe te voegen. Zo weten we precies waar het om gaat en kunnen we je aanvraag snel in behandeling nemen. Je hoort zo snel mogelijk van ons!